Monday, August 18, 2008

On my way to the USA

Imorgen tirsdag, reiser Kapitalismus til USA for å treffe folk og fe "over there".

Selvfølgelig vil mye dreie seg om valgkamp. Men før den tid vil jeg ha vært innom både Vermont og Boston. Skal ta en rundtur på Harvard, tror jeg kan føle meg hjemme der (drømmer stadig om et år eller to på eliteinstitusjonen).

I Boston treffer jeg Den sunne fornuft, også kjent som Martin Skarra. Han har gått på Gründerskole i byen og er da selvføgelig å regne for lokalkjent.

Søndag 24 aug drar vi til D.C, hvor vi skal besøke en venn av meg som arbeider i kongressen. Frem til fredagen tar vi sikte på å besøke kongress, think-thanks, White House, samt andre involvert i politikk og spin i D.C. Deriblant onsdagsmøte med Grover Norquist.

30 aug drar vi til Minnesota hvor vi skal overvære det Republikanske Landsmøte frem til 4 sept. Vi jobber enda med akkreditering, men uansett vil mange evenementer være åpne. Ettersom jeg har familie i Minneapolis så passer det ypperlig å kombinere familiebesøk med politikk.

Fikk et oppslag i dagens Bergensavis - fikk også forespørsel fra Dagsnytt Atten om å være med i sending i morgen, men er da uheldigvis på flyet. Men det er da kjekt å være ettertraktet.

Vil skrive litt for Minerva på turen, og prøve å oppdatere ofte fra turen i USA.

2 comments:

Anonymous said...

God tur.
hilsen Erna

Anonymous said...

Satser på at det kommer mange interessante posts.
God tur